Monday 12 December 2011

Anjakan paradigma???

Hurm....
Tiba2 jew terfikirkan perkataan ni...anjakkan paradigma....ape menda sebenarnyer maksudnyer ek...tp kita memang slalu dengar kt mana2 pun ade orang sebut kn...

Ape maksud sebenar anjakan paradigma tu...yang aku tau ade nama panggilan aku kt perkataan paradiGMA tu..hehee..gma, my nick name..jangan marah...melalut sgt da aku ni....hurm....

Paradigma ni pun aku terfikir td sebab tengok drama melayu...suh orang melayu melakukan anjakan paraigma..hurm, terus aku terfikir, memang patut pun kita melakukannyer..kalo kita x mulakan dulu dan sume orang mengharapkan. Orang lain yg buat dulu smpai ble pun xde orang yg melakukan perubahan dalam hidup mereka...

Alhamdulillah...walaupun bru, tp aku telah melakukan satu anjakan paradigma dalam hidup aku yg sangat simple ni..hehee..menceburi bidang yg aku tak pernah terfikir pun..tp aku sangat bersyukur kerana aku x tersalah jalan dan laluan...aku berada dilandasan yg betul...dan buktinya aku mampu membantu meringan beban mak di kampung yg sedang bertungkus lumus mengumpul duit untuk membaiki bumbung rumah yg bocor...seringkali air akan memasuki rumah jika hujan lebat....kesian mak...tp xpe mak, gma ade..gma akan berusaha tuk bantu mak...sayang mak...

Mak, wish me luck ok...doakan anjakkan paradigma yg gma wt ni berkekalan..amin...love u all...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...